It might kill me, I want it to be true

Nu var de verkligen ett tag sen jag bloggade och jag får skylla på mitt engasemang och inte på tidsbrist för jag har haft gått om tid, för det första hade jag karatän i 10 dagar före lovet pga svinkoppor och ringorm (INTE RINGMASK, som vissa trodde). Sen började lovet så det blev en dag i skolan för mig och jag pratade mest med mina lärare om det jag hade missat sen åkte jag hem. Under julen och julhelgen var jag hos min mormor och jag och min morbror körde skoter, var även och hälsade på mickes mamma och fick god middag och fler julklappar.
Nyår spenderas hemma hos micke, Vi hade en trerättersmiddag med dom bästa (utan sofia dock:( )sen kom resten och vi blev runt tjugo pers på festen och det var nog en av det bästa fester jag har varit med om och ett perfekt avslut på året och början på de nya som kommer vara svårt att slå. Nu ska jag i väg till backen med tjejerna

Först en bildbomb

Januari                     Februari                     Mars                April




Maj: JAG FYLLDE 18               Juni                      Juli                   


Augusti                     September : Är otroligt glad för min bästis   
Som skaffat pojkvän!


October                           November                December




byebye




Kommentarer
Postat av: sofia

har sagt det tusen gånger men måste säga det igen, 2010 har verkligen varit ett underbart år!

jag är också glad :] <3



2011-01-04 @ 13:33:24
URL: http://sofiaerikasson.blogg.se/
Postat av: cecilia

jag kan inte annat än hålla med sofia!! ;)

2011-01-04 @ 18:06:15
URL: http://cyli.blogg.se/
Postat av: cecilia

thx ;D

jajjemen, ska vi ses?? =D

2011-01-09 @ 12:59:57
URL: http://cyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback