a few weeks

idag är äntligen första december, det finns både för och nackdelar med det, för de första kommer jag bli ruinerad;) jag och jessica har iaf bestämt att vi ska byta julklappar så det är något att se fram emot! Imorgon är det även 3 veckor med GI bara en vecka kvar, jag kommer aldrig klara av att gå ur GI så man kan säga att min kost kommer vara ändrad för alltid! i Fredags var jag på Five med tjejerna, det var en rolig upplevelse fast VISSA (jessica) såg man inte till på hela kvällen. Jag har även bestämt mig för att jag måste klippa mitt hår, det är så jävla slitet och det behöver en färgning men vi ser väl eftersom jag måste ha pengar till julklappar. Nu har jag ULS sen ska jag och sofia gå och äta på lovley för att det är äcklig mat idag, ( fisk med tacosmak) så det blir väl en fräsh sallad!:)




VIMMELBILD FRÅN FIVE ( TJEJERNA PLUS JESSICA (SOM ÄR BORTA, SOM HON VAR HELA KVÄLLEN) ;)


Kommentarer
Postat av: jessica

hehehehe.. :] :] tihi

2010-12-01 @ 12:04:00
URL: http://jessicavanman.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja det gör jag, hur bra som helst! ;D

ja, jag hoppas verkligen det, känns ganska mörkt just nu :(

2010-12-17 @ 17:37:56
URL: http://sofiaerikasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback