snart är de juletid:D

heloo, länge sen upptadering nu, måste skärpa mig.
Mina kläder som jag la upp i tidigare inlägg, dom var as snygga och jag är sjukt nöjd. idag hade vi (jag och petra) lite kortare dag och vi hann med kvart över tolvan hem så var hemma tidigt idag. har städat,tagit lite bilder med syrran, hon skulle försöka lära upp mig hur man tog PROFFS bilder men jag faila helt;)
Nu ska jag äta sen blire träning med sofia och cecilia! min träningsvärk från i måndags har helt klart inte gått över än! Jag kände mig as tagg på skaka rumpa på krogen men känns inte så tagg eftersom jag inte får dricka pga GI. och JA man får det roligare med alkohol ;)








Kommentarer
Postat av: sofia

nästa gång får du följa med och träna! jag höll på dö.. hehe.

det är helt sant ;)

"man kanske kan ha roligt utan alkohol också, men varför chansa?" ;D

2010-11-24 @ 22:18:24
URL: http://sofiaerikasson.blogg.se/
Postat av: cecilia

ja såklart!! har lagt till de nu!! :D vad taskig jag känner mig..

2010-11-24 @ 22:37:42
URL: http://cyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback