nyttigt

heloo som rubriken lyder har jag och petra blivit nyttiga, vi har börjat med ett mini-projekt på stresshanteringen som går ut på att vi äter GI- Metoden. med andra ord vi äter inga kolhydrater som pasta,potatis och bröd och inge snacks och godis eller drickor med mycket socker. Detta projekt får vi se hur länge vi kommer köra med.

I Fredags: gick jag, sofia och petra på stan och dom hjälpte mig att köpa nya skor. hittade en bar sköna och fina skor på scorett som jag är nöjd med. på kvällen blev de harry potter med vännerna, måste ju ladda upp inför premiären.

idag: har de inte hänt all för mycket, lite innebandy match med sofia och sen på kvällen blev de film med jessica:)
här kommer lite bilder på hur en lunch och middag kan se ut för mig;


LUNCH: OMELETTE MED KORV,TOMAT                      MIDDAG: KYCKLINGWOK MED LIME AIOLI
OCH CREME FRECE



Allt för denna gång (L)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback