Sweet November

som rubiken lyder så har de blivit november. Jag hoppas att November blir en bra
och mysig måndad. Jag längtar verkilgen till de riktiga svarta mörkret när bara snön lyser upp utanför fönstret ocn man sitter i mörkret med endast skenet från ett ljus lyser upp.
Igår var jag på krogen med brudarna. Förfesten ägde rum hemma hos cecilia och jag läste på hennes blogg att de blev att städa och jag kan säga att ja vet hur de känns eftersom jag städade hemma hos micke och de tog tre timmar att få bort allt skräp och det klippiga från golvet. Men men back to buisness.
CORONA>>> Det var riktigt kul att pröva på en ny krog, musiken och maten utanför var de bästa med krogen.
Idag blev de en äkta bakis dag med att ligga i sängen och dricka litervis med vatten och titta på en bra serie. Ikväll blir de att hälsa på mamma på sjukhuset, som BTW har blivit piggare när dom tömde hennes hjärtsäck med vatten.

I helgen blir det att åka till mormor och träffa nya hundvalpisen även att vila upp sig så att man orkar med 6-7 veckor i skolan tills nästa lov.

just ja beställde kläder idag som kommer att komma i slutet av november, här kommer dom!




här kommer en bild med BRUDARNA! (inte från igår)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du den röd/svarta klänningen? :)

2010-11-03 @ 22:46:04
Postat av: sofia

aaaaaassnygga kläder du beställt! :D älskar den i mitten <3

2010-11-04 @ 10:12:18
URL: http://sofiaerikasson.blogg.se/
Postat av: Emma

allt är från HM :)

2010-11-04 @ 11:11:00
URL: http://emsiilindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback