morning

sitter på skolan nu, jävligt trött!!
Igår körde jag ocj cecilia kick and box och afro powerdance, kan säga att kick and box var sjukt jobbigt, tror inte att jag har svettas så mycket på jävligt länge, och afro dansen var inte heller precis lugn, nu dagen efter har jag blivit förkyld, har jätte ont i halsen och fått en dryg hosta. mitt busskort har blivit spärrat sen den 3 mars i år och man undrar fan hur de gick till för jag har åkt på de hela året. SJUKT IRRITERANDE och toppen på allt helvette så gick mina enda vinterskor sönder och jag måste lägga ut pengar (som jag inte har) för att köpa ett par nya och hoppas att dom ska hålla längre än dessa som jag btw köpte i februari och änvänt i typ 2 månader. Sen fick jag IG på matte provet, bara 2 av typ 18 fick g och den som hade bäst hade två poäng över G.  så just nu känner jag mig ganska grinig. NÙ ska jag har stresshantering hoppas den kan göra mig på bättre humör, fickk tillbaka stresshanterings provet och jag fick MVG, en positiv sak som är värt att komma ihåg idag.
BYEBYE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback